Reklama dla twojej firmy

Kampania ulotkowa, podobnie jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja w gronie narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi tylko o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza sposobność skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (warto sprawdzić: przeczytaj więcej o reklamie firmy).
Schemat graficzny – ulotki reklamowe
Przede wszystkim powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być utworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, rewelacyjny rozmiar będzie się różnił. Jeżeli na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z pewnością nie gorzej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, jednak jeżeli już reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (dodatkowe informacje: materiały reklamowe). Kolejnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, łatwe geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest również określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości kroje czcionek, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Warto sprawdzić: https://www.aldokalendarze.pl